Besökare......

Just nu:
Idag:

20 mars 2009

Lite stressad? Eller för avstressad?

Det är massor att göra på jobbet nu. Vi har årsbokslut nu den sista mars så allt ska gås igenom. Listor sprutar från alla håll. Avluta ordrar, avsluta ditten och datten, lämna kommenter hit och dit.
Och mitt i alltihopa detta så var det ju årsmöte/konferens i Kolmården i tre dagar! Men det var superkul. Party på kvällarna och grupparbeten på dagarna. Vi fick även besöka delfinerna! Men smartot tog ju inte kameran med sig!! Hur puckad får man bli?? Jag vet inte vad jag tänkte med.

Idag hade vi även lite personalvård i Hemlingby, vi på kontoret. Dvs. jag och mina fem killar! :-) Vi gick 2 km och sedan grillade vi lite korv och snackade skit. Lite jobbsnack blev det såklart, men vi hade hur trevligt som helst. Så nu har vi bestämt att vi måste göra om detta. Det får en att stressa av lite. Tyvärr kanske det blev lite för avstressat idag för jag hade en del kvar att göra då vi kom in till kontoret igen men väl inne så var det ingen som hade den minsta lust att jobba. Det blev inte så mycket gjort med andra ord.

Och nu är det Let's dance som gäller! ;-D

Inga kommentarer: